Poster (Scientific congresses and symposiums)
Analyse d’un MOOC sur l’Evidence-Based Practice au regard des recommandations de bonne pratique en pédagogie universitaire
Martinez Perez, Trecy; Maillart, Christelle; Durieux, Nancy et al.
20202e E-colloque inter-universitaire CCFUO
 

Files


Full Text
MOOC_ePoster_V2.pdf
Publisher postprint (436.19 kB)
Download
Annexes
TrecyMartinezPerez.m4v
Publisher postprint (285.62 MB)
Vidéo "teaser" du poster
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Pédagogie universitaire; MOOC; EBP
Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Martinez Perez, Trecy  ;  Université de Liège - ULiège > Logopédie clinique
Maillart, Christelle  ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Logopédie clinique
Durieux, Nancy  ;  Université de Liège - ULiège > ULiège Library : Sciences de la Santé
Tonus, Céline ;  Université de Liège - ULiège > IFRES
Willems, Sylvie  ;  Université de Liège - ULiège > Clinique psychologique et logopédique universitaire (CPLU)
Language :
French
Title :
Analyse d’un MOOC sur l’Evidence-Based Practice au regard des recommandations de bonne pratique en pédagogie universitaire
Publication date :
23 October 2020
Event name :
2e E-colloque inter-universitaire CCFUO
Event organizer :
CCFUO
Event place :
Nice, France
Event date :
du 23 octobre 2020 au 24 octobre 2020
Audience :
International
Available on ORBi :
since 18 February 2021

Statistics


Number of views
167 (33 by ULiège)
Number of downloads
176 (26 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi