Reference : Les MOOCs: enjeux et paysage en 2019 et retour sur l'expérience de l'Université de Liège
Scientific conferences in universities or research centers : Scientific conference in universities or research centers
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/2268/235278
Les MOOCs: enjeux et paysage en 2019 et retour sur l'expérience de l'Université de Liège
French
Tonus, Céline mailto [Université de Liège - ULiège > > IFRES >]
De Lemos Esteves, Frédéric mailto [Université de Liège - ULiège > > IFRES >]
Fettweis, Véronique mailto [Université de Liège - ULiège > > IFRES >]
Martin, Pierre mailto [Université de Liège - ULiège > > IFRES >]
Verpoorten, Dominique mailto [Université de Liège - ULiège > > IFRES : Pédagogie de l'Enseignement supérieur >]
26-Apr-2019
National
sans objet
26 avril 2019
Faculté des Sciences Ben M'Sik - Université Hassan II de Casablanca
Casablanca
Maroc
[fr] MOOC ; critères de qualité ; évaluation
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/2268/235278

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Présentation_casablanca.pdfPublisher postprint16.07 MBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.