Reference : Innovative instructional and methodological support for the Jobs@Skills - SCES - Lièg...
Reports : Other
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/2268/210787
Innovative instructional and methodological support for the Jobs@Skills - SCES - Liège-Luxembourg incubator: Guidelines for developing blended learning
English
Parlascino, Emmanuelle mailto [Université de Liège > > IFRES : Pédagogie de l'Enseignement supérieur >]
Jérôme, Françoise mailto [Université de Liège > > IFRES - FORMASUP >]
Verpoorten, Dominique mailto [Université de Liège > > IFRES : Pédagogie de l'Enseignement supérieur >]
Denis, Brigitte mailto [Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Techn. de l'information & de la communicat. pour l'éducation >]
Devyver, Julie mailto [Université de Liège > > IFRES : Pédagogie de l'Enseignement supérieur >]
Borsu, Olivier mailto [Université de Liège > > IFRES >]
Van de Poël, Jean-François mailto [Université de Liège > > IFRES >]
Navet, Rachel mailto [Université de Liège > > IFRES : Pédagogie de l'Enseignement supérieur >]
Haubruge, Eric mailto [Université de Liège > > Premier Vice-Recteur >]
2017
IFRES - Université de Liège
42
Liège
Belgique
[en] blended learning ; development methodology ; SPOCs ; BECOMERIR ; NEDOMASPPA
[fr] MOOCs ; apprentissage hybride ; formation mixte
[en] Pedagogical factors that make a blended learning course a success are numerous. But the most critical one is, for blended courses owners, to rely on a safe development methodology.
This is why this document presents as a handbook usable as a ready reference for guiding teachers through the different steps and attention points to be considered in the making of their blended set up.
IFRES
Fonds Social Européen - FSE
Accompagnement et soutien méthodologique innovants à l'incubateur Jobs@Skills - SCES- Liège-Luxembourg
Researchers ; Professionals
http://hdl.handle.net/2268/210787
Parlascino, E., Jérôme, F., Verpoorten, D., Denis, B., Devyver, J., Borsu, O., Van de Poël, J.F., Navet, R., & Haubruge, E. (2017). Innovative instructional and methodological support for the Jobs@Skills – SCES ­ Liège-Luxembourg incubator : Guidelines for developing blended learning. University of Liège, Belgium: IFRES.

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.