Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Article (Scientific journals)
Comment l'enseignement des partages inégaux peut-il s'appuyer sur les démarches des élèves ? Synthèse de la recherche en pédagogie 35/02
Demonty, Isabelle
;
Fagnant, Annick
;
Lejong, Michèle
2004
•
In
Informations Pédagogiques
, (55), p. 11-18
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/40451
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
FAGNANT_2004_55, 11-18.pdf
Publisher postprint (1.25 MB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demonty, Isabelle
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Fagnant, Annick
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Lejong, Michèle
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Comment l'enseignement des partages inégaux peut-il s'appuyer sur les démarches des élèves ? Synthèse de la recherche en pédagogie 35/02
Publication date :
2004
Journal title :
Informations Pédagogiques
Publisher :
Communauté Française. Service Général de l'Enseignement, Bruxelles, Belgium
Issue :
55
Pages :
11-18
Available on ORBi :
since 26 February 2010
Statistics
Number of views
376 (14 by ULiège)
Number of downloads
19 (6 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi