Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Disparity in comprehension teaching practices. In P. Schillings (resp.), Quality of paper and digital reading learning opportunities in fourth grade: insights from PIRLS 2021 results [symposium].
Schillings, Patricia ; Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Dupont, Virginie ; Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
André, Marine ; Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse et accompagnement du développement professionnel des enseignants
Language :
English
Title :
Disparity in comprehension teaching practices. In P. Schillings (resp.), Quality of paper and digital reading learning opportunities in fourth grade: insights from PIRLS 2021 results [symposium].
Publication date :
25 June 2024
Event name :
23rd European Conference on Literacy & 7th Panhellenic Literacy Conference
Event organizer :
Hellenic Association for Language and Literacy and the Federation of European Literacy Associations