Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Disparity in comprehension teaching practices. In P. Schillings (resp.), Quality of paper and digital reading learning opportunities in fourth grade: insights from PIRLS 2021 results [symposium].
Schillings, Patricia; Dupont, Virginie; André, Marine
202423rd European Conference on Literacy & 7th Panhellenic Literacy Conference
 

Files


Full Text
Schillings et al_Crète_2024_VF.pdf
Author postprint (2.07 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Schillings, Patricia ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Dupont, Virginie  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
André, Marine  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse et accompagnement du développement professionnel des enseignants
Language :
English
Title :
Disparity in comprehension teaching practices. In P. Schillings (resp.), Quality of paper and digital reading learning opportunities in fourth grade: insights from PIRLS 2021 results [symposium].
Publication date :
25 June 2024
Event name :
23rd European Conference on Literacy & 7th Panhellenic Literacy Conference
Event organizer :
Hellenic Association for Language and Literacy and the Federation of European Literacy Associations
Event place :
Chania, Greece
Event date :
du 24 au 26 juin 2024
Audience :
International
Available on ORBi :
since 23 July 2024

Statistics


Number of views
2 (1 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi