Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Scientific conference in universities or research centers (Scientific conferences in universities or research centers)
Les MOOCs en appui à l’enseignement à ULiège
De Lemos Esteves, Frédéric
;
Tonus, Céline
;
Fettweis, Véronique
et al.
2022
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/288840
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Journée pédagogique VT 3 février_Intégrer les outils numériques dans nos enseignements.pdf
Author postprint (25.08 MB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
enseignement; MOOC; PEPITE; articulation; hybride; SAMR; numérique
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
De Lemos Esteves, Frédéric
;
Université de Liège - ULiège > Centres généraux > CARE Digital Tools | Outils numériques
Tonus, Céline
;
Université de Liège - ULiège > Centres généraux > CARE Digital Tools | Outils numériques
Fettweis, Véronique
;
Université de Liège - ULiège > Centres généraux > CARE Digital Tools | Outils numériques
Martin, Pierre
;
Université de Liège - ULiège > Centres généraux > CARE Digital Tools | Outils numériques : eCampus
Language :
French
Title :
Les MOOCs en appui à l’enseignement à ULiège
Publication date :
03 February 2022
Event name :
Journée pédagogique : Intégrer les outils numériques dans nos enseignements : le comment du pourquoi pas ?
Event date :
3 février 2022
Available on ORBi :
since 14 March 2022
Statistics
Number of views
63 (23 by ULiège)
Number of downloads
10 (10 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi