Article (Scientific journals)
Enseigner la lecture, oui mais comment? Une grille d’analyse pour penser sa didactique
Dejaegher, Charlotte; André, Marine; Rappe, Jonathan et al.
2019In Caractères, 60, p. 22-33
 

Files


Full Text
Caracteres_60_art2.pdf
Publisher postprint (326.49 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Dejaegher, Charlotte  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse et accompagnement du dével. prof. des enseign.
André, Marine  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse et accompagnement du dével. prof. des enseign.
Rappe, Jonathan ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > CRIFA
Schillings, Patricia ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse et accompagnement du dével. prof. des enseign.
Language :
French
Title :
Enseigner la lecture, oui mais comment? Une grille d’analyse pour penser sa didactique
Publication date :
2019
Journal title :
Caractères
ISSN :
1377-3755
eISSN :
2736-2329
Publisher :
Association Belge pour la Lecture (ABLF), Angleur, Belgium
Volume :
60
Pages :
22-33
Available on ORBi :
since 20 January 2020

Statistics


Number of views
162 (24 by ULiège)
Number of downloads
405 (11 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi