Reference : Finger games to improve basic numerical skills in preschool children
Scientific congresses and symposiums : Unpublished conference/Abstract
Social & behavioral sciences, psychology : Theoretical & cognitive psychology
http://hdl.handle.net/2268/236824
Finger games to improve basic numerical skills in preschool children
English
Neveu, Maëlle mailto [Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie > Psychologie du développement cognitif normal et atypique >]
Vossius, Line mailto [Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie > Psychologie du développement cognitif normal et atypique >]
Maillart, Christelle mailto [Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Logopédie clinique >]
Binamé, Florence mailto [Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages >]
Jidovtseff, Boris mailto [Université de Liège - ULiège > Département des sciences de la motricité > Déterm. perf. & asp. gén.et spéc.de l'entr.y comp.de ht niv. >]
Rousselle, Laurence mailto [Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie > Psychologie du développement cognitif normal et atypique >]
May-2019
Maëlle Neveu
No
Groupe de contact
9 et 10 mai 2019
[en] finger counting ; early intervention ; preschoolers
http://hdl.handle.net/2268/236824

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
neveu_abstract_2019 (1).pdfPublisher postprint375.88 kBView/Open

Additional material(s):

File Commentary Size Access
Open access
Présentation.pdf639.65 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.