Poster (Scientific congresses and symposiums)
What are the specific effects of shared reading activities to support emergent literacy skills ? A randomized control study on French-speaking preschool children
Maillart, Christelle; Binamé, Florence; Vossius, Line et al.
201817th International Clinical Phonetics and Linguistics Association Conference
 

Files


Full Text
Maillart - Poster ICPLA 2018.pdf
Publisher postprint (220.69 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
shared reading; language intervention; preschooler
Disciplines :
Treatment & clinical psychology
Author, co-author :
Maillart, Christelle  ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Logopédie clinique
Binamé, Florence ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages
Vossius, Line ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie > Psychologie du développement cognitif normal et atypique
Chrifi, Nora
Jidovtseff, Boris  ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences de la motricité > Déterm. perf. & asp. gén.et spéc.de l'entr.y comp.de ht niv.
Rousselle, Laurence  ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie > Psychologie du développement cognitif normal et atypique
Language :
English
Title :
What are the specific effects of shared reading activities to support emergent literacy skills ? A randomized control study on French-speaking preschool children
Publication date :
October 2018
Event name :
17th International Clinical Phonetics and Linguistics Association Conference
Event organizer :
University of Malta
Event place :
St Julians, Malta
Event date :
du 23 octobre 2018 au 25 octobre 2018
Audience :
International
Available on ORBi :
since 24 October 2018

Statistics


Number of views
156 (11 by ULiège)
Number of downloads
106 (5 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi