Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Article (Scientific journals)
Exploiter les démarches des élèves pour soutenir leurs apprentissages : une illustration autour d'une activité intitulée "les puzzles de fractions".
Boraita, Fanny
;
Demonty, Isabelle
;
Fagnant, Annick
2016
•
In
Bulletin de l'ADMEE-Europe, 2
, p. 45-53
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/205748
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Bulletin2016_2(45-53).pdf
Publisher postprint (5.13 MB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Boraita, Fanny
;
Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Demonty, Isabelle
;
Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Fagnant, Annick
;
Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Didactique générale et intervention éducative
Language :
French
Title :
Exploiter les démarches des élèves pour soutenir leurs apprentissages : une illustration autour d'une activité intitulée "les puzzles de fractions".
Publication date :
2016
Journal title :
Bulletin de l'ADMEE-Europe
Publisher :
ADMEE-Europe : Association pour le Développement des Méthodologies d'Evaluation en Education, Neuchâtel, Switzerland
Special issue title :
Numéro thématique: "Evaluation des apprentissages en mathématiques"
Volume :
2
Pages :
45-53
Available on ORBi :
since 23 January 2017
Statistics
Number of views
143 (10 by ULiège)
Number of downloads
144 (8 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi