Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Les bénéfices de l'apprentissage d'application web 2.0 pour un public fragilisé
Géron, Stéphanie
;
Jacquet, Maud
2008
•
e-learning 2.0 : A second Life for e-learning
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/62131
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Microsoft PowerPoint - efodl_labset_ulg.pdf
Publisher postprint (3.3 MB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
fracture numérique; PMTIC; web 2.0
Abstract :
[fr]
Application web 2.0 et public fragilisé : présentation d'un module sur le traitement de texte en ligne dans le cadre du projet PMTIC
Research Center/Unit :
LabSET - Laboratoire de soutien aux Synergies Education-Technologie - ULiège
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Géron, Stéphanie
;
Université de Liège - ULiège > IFRES - LABSET
Jacquet, Maud
;
Université de Liège - ULiège > IFRES - LABSET
Language :
French
Title :
Les bénéfices de l'apprentissage d'application web 2.0 pour un public fragilisé
Publication date :
02 October 2008
Event name :
e-learning 2.0 : A second Life for e-learning
Event organizer :
EF-ODL
Event place :
Charleroi, Belgium
Event date :
du 1er au 3 octobre 2008
Name of the research project :
Plan Mobilisateur des Technologies de l'Information et de la Communication (PMTIC)
Funders :
Région wallonne
Available on ORBi :
since 14 June 2010
Statistics
Number of views
88 (8 by ULiège)
Number of downloads
185 (7 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi