Contribution to encyclopedias, dictionaries... (Parts of books)
Country chapter : Belgium (French)
Schillings, Patricia; André, Marine; Jaegers, Doriane et al.
2022In Reynolds, Katherine A.; Wry, Erin; Mullis, Ina V.S. et al. (Eds.) PIRLS 2021 Encyclopedia: Education Policy and Curriculum in Reading
 

Files


Full Text
Belgium-French.pdf
Author postprint (518.56 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Schillings, Patricia ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
André, Marine  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse et accompagnement du développement professionnel des enseignants ; Université de Liège - ULiège > Evaluation et qualité de l'enseignement (EQUALE) ; Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation
Jaegers, Doriane ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement ; Université de Liège - ULiège > Evaluation et qualité de l'enseignement (EQUALE) ; Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation
Matoul, Anne ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement ; Université de Liège - ULiège > Evaluation et qualité de l'enseignement (EQUALE)
Language :
English
Title :
Country chapter : Belgium (French)
Publication date :
2022
Main work title :
PIRLS 2021 Encyclopedia: Education Policy and Curriculum in Reading
Editor :
Reynolds, Katherine A.
Wry, Erin
Mullis, Ina V.S.
von Davier, Matthias
Publisher :
Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center, Boston, United States
ISBN/EAN :
978-1-889938-66-0
Name of the research project :
PIRLS 2021
Available on ORBi :
since 24 April 2024

Statistics


Number of views
3 (2 by ULiège)
Number of downloads
1 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi