Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Contribution to collective works (Parts of books)
La lecture numérique en 4e et 5e année primaire : obstacles et enjeux d’apprentissage en Fédération Wallonie-Bruxelles
Schillings, Patricia
;
André, Marine
In press
•
In
Henry, Valérie
; Simons, Germain
(Eds.)
Identifier, modéliser et surmonter les obstacles liés à l’apprentissage
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/308864
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Schillings_André_révision_VF.docx
Author preprint (559.6 kB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Schillings, Patricia
;
Université de Liège - ULiège
André, Marine
;
Université de Liège - ULiège
Language :
French
Title :
La lecture numérique en 4e et 5e année primaire : obstacles et enjeux d’apprentissage en Fédération Wallonie-Bruxelles
Publication date :
In press
Main work title :
Identifier, modéliser et surmonter les obstacles liés à l’apprentissage
Editor :
Henry, Valérie
;
Université de Liège - ULiège
Simons, Germain
;
Université de Liège - ULiège
Publisher :
Presses Universitaires de Liège
Collection name :
Didactiques en recherche (DeR)
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 17 November 2023
Statistics
Number of views
49 (8 by ULiège)
Number of downloads
2 (2 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi