Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Self-concept in reading: Factor structure, cross-cultural invariance and relationships with reading achievement (PIRLS 2011)
Lafontaine, Dominique; Jaegers, Doriane; Schillings, Patricia et al.
2018EARLI SIG School effectiveness and School improvement
 

Files


Full Text
Lafontaine_&al_Earli_Groningen.pdf
Author preprint (659.49 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
self-concept; reading; large-scale assessments; cross-cultural validity; attitudes-achievement paradox
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Jaegers, Doriane ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Schillings, Patricia ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse et accompagnement du dével. prof. des enseign.
dupont, virginie
Language :
English
Title :
Self-concept in reading: Factor structure, cross-cultural invariance and relationships with reading achievement (PIRLS 2011)
Publication date :
30 August 2018
Event name :
EARLI SIG School effectiveness and School improvement
Event organizer :
EARLI
Event place :
Groningen, Netherlands
Event date :
29-31 août 2018
Audience :
International
Available on ORBi :
since 01 October 2018

Statistics


Number of views
77 (8 by ULiège)
Number of downloads
91 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi