Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Contribution to collective works (Parts of books)
Soutenir l'autorégulation cognitive et développer les compétences en résolution de problèmes : une étude exploratoire en fin d'enseignement primaire
Fagnant, Annick
;
Jaegers, Doriane
2017
•
In
Cartier, Sylvie
; Mottier Lopez, Lucie
(Eds.)
Soutien à l'apprentissage autorégulé en contexte scolaire : perspectives francophones
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/214920
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Fagnant & Jaegers (PUQ).pdf
Publisher postprint (6.96 MB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Didactique générale et intervention éducative
Jaegers, Doriane
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Soutenir l'autorégulation cognitive et développer les compétences en résolution de problèmes : une étude exploratoire en fin d'enseignement primaire
Publication date :
2017
Main work title :
Soutien à l'apprentissage autorégulé en contexte scolaire : perspectives francophones
Author, co-author :
Cartier, Sylvie
Mottier Lopez, Lucie
Publisher :
Presses de l'Université du Québec, Canada
ISBN/EAN :
9782760546745
Pages :
161-181
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 09 October 2017
Statistics
Number of views
186 (20 by ULiège)
Number of downloads
11 (7 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi