Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
FAQ: FWB Open Access Decree
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailed Reference
Request a copy
Contribution to collective works (Parts of books)
Pratiques d'enseignement et compétences en lecture des élèves : qu'évaluent les enquêtes internationales et que peuvent en apprendre les enseignants ?
Lafontaine, Dominique
;
Dupont, Virginie
;
Hindryckx, Geneviève
et al.
2017
•
In
Bianco, Maryse
; Lima, L.
(Eds.)
Comment enseigner la compréhension en lecture
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/206180
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Lafontaine & al._PIRLS_Bianco.pdf
Author postprint (1.09 MB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique
;
Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Dupont, Virginie
;
Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Hindryckx, Geneviève
;
Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Schillings, Patricia
;
Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse et accompagnement du dével. prof. des enseign.
Language :
French
Title :
Pratiques d'enseignement et compétences en lecture des élèves : qu'évaluent les enquêtes internationales et que peuvent en apprendre les enseignants ?
Publication date :
2017
Main work title :
Comment enseigner la compréhension en lecture
Author, co-author :
Bianco, Maryse
Lima, L.
Publisher :
Hatier, Paris, France
Available on ORBi :
since 27 January 2017
Statistics
Number of views
428 (64 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi