Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Article (Scientific journals)
Analyse d’un outil d’évaluation en mathématiques : entre une logique de compétences et une logique de contenu
Demonty, Isabelle
;
Fagnant, Annick
;
Dupont, Virginie
2015
•
In
Mesure et Évaluation en Éducation, 38
(2), p. 1-29
Peer Reviewed verified by ORBi
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/183840
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Demonty Fagnant Dupont MEE 2015.pdf
Publisher postprint (1.58 MB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demonty, Isabelle
;
Université de Liège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Fagnant, Annick
;
Université de Liège > Département Education et formation > Didactique générale et intervention éducative
Dupont, Virginie
;
Université de Liège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Analyse d’un outil d’évaluation en mathématiques : entre une logique de compétences et une logique de contenu
Publication date :
2015
Journal title :
Mesure et Évaluation en Éducation
ISSN :
0823-3993
eISSN :
2368-2000
Publisher :
Association pour le Développement des Méthodologies d'Evaluation en Education (ADMEE), Québec, Canada
Volume :
38
Issue :
2
Pages :
1-29
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 07 July 2015
Statistics
Number of views
190 (24 by ULiège)
Number of downloads
31 (16 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi