Article (Scientific journals)
Dispositif pédagogique en médecine palliative visant le développement de la réflexivité chez des étudiants. Utilisation d'un portfolio électronique
Giet, Didier; MASSART, Valérie; Deum, Mélanie et al.
2012In Pédagogie Médicale, 13 (1), p. 51-64
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
572.pdf
Publisher postprint (1.2 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Formation médicale; Réflexivité; Portfolio électronique; Tutorat; Médecine palliative
Disciplines :
Human health sciences: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Giet, Didier ;  Université de Liège - ULiège > IFRES
MASSART, Valérie ;  Centre Hospitalier Universitaire de Liège - CHU > Faculté de médecine
Deum, Mélanie ;  Université de Liège - ULiège > Administration de l'enseignement et des étudiants > AEE : Guidance-Etude
Brichant, Jean-François ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences cliniques > Anesthésie et réanimation
Language :
French
Title :
Dispositif pédagogique en médecine palliative visant le développement de la réflexivité chez des étudiants. Utilisation d'un portfolio électronique
Publication date :
2012
Journal title :
Pédagogie Médicale
ISSN :
1625-6484
eISSN :
1627-4784
Publisher :
EDP Sciences, Les Ulis, France
Volume :
13
Issue :
1
Pages :
51-64
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 14 September 2012

Statistics


Number of views
120 (24 by ULiège)
Number of downloads
187 (17 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi