Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Comment former des cliniciens critiques et réflexifs ? Implémentation d’une formation à l’Evidence-Based Practice au sein d’un master en logopédie/orthophonie
Maillart, Christelle; Wiot, Nathalie; Leclercq, Anne-Lise et al.
201227ème congrès de l'Association internationale de pédagogie universitaire
 

Files


Full Text
AIPU-2012-maillart.pdf
Publisher postprint (1.17 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
pédagogie universitaire; EBP; Higher education
Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Maillart, Christelle  ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie : cognition et comportement > Logopédie clinique
Wiot, Nathalie
Leclercq, Anne-Lise  ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie : cognition et comportement > Logopédie clinique
Durieux, Nancy  ;  Université de Liège - ULiège > CARE "Le Réseau des bibliothèques" > Bibliothèque des Sciences de la vie
Language :
French
Title :
Comment former des cliniciens critiques et réflexifs ? Implémentation d’une formation à l’Evidence-Based Practice au sein d’un master en logopédie/orthophonie
Publication date :
14 May 2012
Event name :
27ème congrès de l'Association internationale de pédagogie universitaire
Event organizer :
Association Internationale de Pédagogie Universitaire
Event place :
Trois-Rivières, Canada
Event date :
du 14 au 18 mai 2012
Audience :
International
Available on ORBi :
since 21 May 2012

Statistics


Number of views
206 (23 by ULiège)
Number of downloads
357 (19 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi