Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
The indirect effect of reading social practices on reading achievement.
Baye, Ariane; Schillings, Patricia; Lafontaine, Dominique
2010Second biennal meeting of the EARLI Special Interest Group 18, Educational Effectiveness : models, methods and applications
 

Files


Full Text
PPT-Baye-Schillings-SIG LEUVENT 2010.pdf
Publisher postprint (5.51 MB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Baye, Ariane ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Schillings, Patricia ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
English
Title :
The indirect effect of reading social practices on reading achievement.
Publication date :
2010
Event name :
Second biennal meeting of the EARLI Special Interest Group 18, Educational Effectiveness : models, methods and applications
Event place :
Leuven, Belgium
Event date :
du 25 août au 27 août 2010
Audience :
International
Available on ORBi :
since 09 May 2012

Statistics


Number of views
63 (5 by ULiège)
Number of downloads
4 (3 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi