Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Complete issue (Scientific journals)
La lecture électronique à 15 ans. Premiers résultats PISA 2009
Baye, Ariane
;
Quittre, Valérie
;
Monseur, Christian
et al.
2011
•
In
Cahiers des Sciences de l'Education
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/101628
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Pisa_2009_La_lecture_électronique_à_15_ans_premiers_résultats_(ressource_8245)[1].pdf
Publisher postprint (566.13 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Editor :
Baye, Ariane
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Quittre, Valérie
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Psychométrie et édumétrie
Monseur, Christian
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Psychométrie et édumétrie
Lafontaine, Dominique
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
La lecture électronique à 15 ans. Premiers résultats PISA 2009
Publication date :
2011
Journal title :
Cahiers des Sciences de l'Education
ISSN :
2030-9643
Publisher :
Université de Liège. Unité d'Analyse des Systèmes et Pratiques d'Enseignement, Liège, Belgium
Available on ORBi :
since 05 November 2011
Statistics
Number of views
228 (30 by ULiège)
Number of downloads
279 (15 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi