Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Identifier et suivre les progrès des élèves à risque de problèmes comportementaux dans les modèles de Réponse à l’Intervention (RàI)
Pressia, Fabian; Dachet, Dylan; Gonzalez Vargas, Eva et al.
202536e Colloque de l'ADMEE-Europe
 

Files


Full Text
Pressia et al. (ADMEE).pdf
Author postprint (1.88 MB) Creative Commons License - Attribution, Non-Commercial, No Derivative
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Pressia, Fabian  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation
Dachet, Dylan;  UMONS - Université de Mons
Gonzalez Vargas, Eva;  UMONS - Université de Mons
Baye, Ariane  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Gestion de la diversité et lutte contre le décrochage et l'exclusion dans les systèmes d'enseignement et de formation
Language :
French
Title :
Identifier et suivre les progrès des élèves à risque de problèmes comportementaux dans les modèles de Réponse à l’Intervention (RàI)
Publication date :
08 January 2025
Event name :
36e Colloque de l'ADMEE-Europe
Event organizer :
Université du Luxembourg
Event place :
Esch-sur-Alzette, Luxembourg
Event date :
8-10/01/2025
Event number :
36
Audience :
International
Available on ORBi :
since 13 July 2025

Statistics


Number of views
17 (1 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi