No full text
Scientific conference in universities or research centers (Scientific conferences in universities or research centers)
The Impact of AI on Consumer Engagement in the Travel Industry
El Midaoui, Youssra; Dessart, Laurence; Standaert, Willem
2022
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
AI, Tourism, Customer Engagament
Disciplines :
Marketing
Author, co-author :
El Midaoui, Youssra ;  Université de Liège - ULiège > HEC Liège : UER > UER Management : Marketing et intelligence stratégique
Dessart, Laurence  ;  Université de Liège - ULiège > HEC Liège : UER > UER Management : Marketing et intelligence stratégique ; Université de Liège - ULiège > HEC Liège Research > HEC Liège Research: Strategic Marketing Innovation
Standaert, Willem  ;  Université de Liège - ULiège > HEC Liège : UER > UER Management : Marketing and Strategy ; Université de Liège - ULiège > HEC Liège Research > HEC Liège Research: Strategic Marketing Innovation
Language :
English
Title :
The Impact of AI on Consumer Engagement in the Travel Industry
Publication date :
21 April 2022
Event name :
Internal Marketing Seminar
Event organizer :
HEC Liège
Event date :
21/04/2021
Available on ORBi :
since 30 January 2023

Statistics


Number of views
50 (11 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi