Article (Scientific journals)
Impact de l’immersion bilingue scolaire sur le développement linguistique, cognitif et scolaire de l’enfant
Gillet, Sophie; Poncelet, Martine
2022In Percentile, 27 (3)
Editorial reviewed
 

Files


Full Text
Percentile.pdf
Author postprint (4.44 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Pediatrics
Author, co-author :
Gillet, Sophie ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie
Poncelet, Martine ;  Université de Liège - ULiège > Psychologie et Neuroscience Cognitives (PsyNCog)
Language :
French
Title :
Impact de l’immersion bilingue scolaire sur le développement linguistique, cognitif et scolaire de l’enfant
Publication date :
23 June 2022
Journal title :
Percentile
ISSN :
1372-4916
Publisher :
Reflexion Medical Network, Kraainem, Belgium
Volume :
27
Issue :
3
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Available on ORBi :
since 27 July 2022

Statistics


Number of views
113 (16 by ULiège)
Number of downloads
480 (14 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi