No full text
Scientific conference in universities or research centers (Scientific conferences in universities or research centers)
The Impact of AI on Consumer Engagement in the Travel Industry
El Midaoui, Youssra; Dessart, Laurence; Standaert, Willem
2022
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
AI, Tourism, Travel
Disciplines :
Marketing
Author, co-author :
El Midaoui, Youssra ;  Université de Liège - ULiège > HEC Recherche > HEC Recherche: Strategic Marketing Innovation
Dessart, Laurence  ;  Université de Liège - ULiège > HEC Recherche > HEC Recherche: Strategic Marketing Innovation
Standaert, Willem  ;  Université de Liège - ULiège > HEC Liège : UER > UER Management : Marketing and Strategy
Language :
English
Title :
The Impact of AI on Consumer Engagement in the Travel Industry
Publication date :
2022
Event name :
Belgian Service Research Day
Event organizer :
Université Catholique de Louvain
Event place :
Mons, Belgium
Event date :
22/04/2022
Available on ORBi :
since 26 May 2022

Statistics


Number of views
78 (9 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi