Article (Scientific journals)
Trois nouveaux indices de réalisme dans l'auto-évaluation des performances
Leclercq, Dieudonné; Poumay, Marianne
2003In Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale, 15-16, p. 189-196
Peer reviewed
 

Files


Full Text
A1120_Leclercq_Poumay_Trois_nouveaux_indices.pdf
Publisher postprint (224.42 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
réalisme; pédagogie universitaire; auto-évaluation; connaissance partielle; métacognition; degrés de certitude
Research center :
LabSET - Laboratoire de soutien aux Synergies Education-Technologie - ULiège
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Leclercq, Dieudonné  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Technologie de l'éducation
Poumay, Marianne ;  Université de Liège - ULiège > Innovations méthodologiques en pédagogie de l'enseign. sup. - IFRES - LABSET
Language :
French
Title :
Trois nouveaux indices de réalisme dans l'auto-évaluation des performances
Publication date :
2003
Journal title :
Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale
ISSN :
1375-9310
Publisher :
ULg - Université de Liège, Liège, Belgium
Volume :
15-16
Pages :
189-196
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 04 November 2009

Statistics


Number of views
190 (13 by ULiège)
Number of downloads
442 (10 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi