Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Article (Scientific journals)
Performances des jeunes de 15 ans en lecture, mathématiques et sciences. Premiers résultats de PISA 2018 en Fédération Wallonie-Bruxelles
Lafontaine, Dominique
;
Bricteux, Sophie
;
Hindryckx, Geneviève
et al.
2019
•
In
Cahiers des Sciences de l'Education
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/268229
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Cahier SE_41_PISA2018-Note Synthèse.pdf
Publisher postprint (3.9 MB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Bricteux, Sophie
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Hindryckx, Geneviève
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Matoul, Anne
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Quittre, Valérie
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Performances des jeunes de 15 ans en lecture, mathématiques et sciences. Premiers résultats de PISA 2018 en Fédération Wallonie-Bruxelles
Publication date :
December 2019
Journal title :
Cahiers des Sciences de l'Education
eISSN :
2030-9643
Publisher :
aSPe-Equale-ULiège, Liège, Belgium
Special issue title :
41
Available on ORBi :
since 13 February 2022
Statistics
Number of views
129 (15 by ULiège)
Number of downloads
348 (9 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi