Article (Scientific journals)
Les enseignants face au redoublement: ceux qui y croient et ceux qui n'y croient pas: étude de leurs conceptions psychopédagogiques et de leur connaissance des recherches
Monseur, Christian; Issaieva, Elisabeth; Crahay, Marcel
2014In Revue Française de Pédagogie, 187, p. 35-53
Peer reviewed
 

Files


Full Text
RFP_2014.pdf
Publisher postprint (246.74 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
redoublement; enseignement primaire; recherche en éducation; enseignant
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Monseur, Christian ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Psychométrie et édumétrie
Issaieva, Elisabeth
Crahay, Marcel ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Département des Sciences de l'éducation
Language :
French
Title :
Les enseignants face au redoublement: ceux qui y croient et ceux qui n'y croient pas: étude de leurs conceptions psychopédagogiques et de leur connaissance des recherches
Publication date :
April 2014
Journal title :
Revue Française de Pédagogie
ISSN :
0556-7807
Publisher :
Institut Pedagogique National, France
Volume :
187
Pages :
35-53
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 11 November 2021

Statistics


Number of views
88 (11 by ULiège)
Number of downloads
74 (9 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi