No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Exploring the role of the emotional process in feedback contexts at the university. The beginning of a Grounded Theory research
Hausman, Matthieu; Verpoorten, Dominique; Detroz, Pascal
2021JURE Conference 2021
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.
Annexes
JURE21_Hausman_210820.pdf
(630.75 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Feedback; Emotions; Students
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Hausman, Matthieu  ;  Université de Liège - ULiège > IFRES
Verpoorten, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > IFRES : Pédagogie de l'Enseignement supérieur
Detroz, Pascal  ;  Université de Liège - ULiège > IFRES : Pédagogie de l'Enseignement supérieur
Language :
English
Title :
Exploring the role of the emotional process in feedback contexts at the university. The beginning of a Grounded Theory research
Publication date :
20 August 2021
Number of pages :
17
Event name :
JURE Conference 2021
Event organizer :
EARLI
Event place :
Goteborg (Online), Sweden
Event date :
du 18 août 2021 au 20 août 2021
Audience :
International
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 19 August 2021

Statistics


Number of views
69 (12 by ULiège)
Number of downloads
12 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi