Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Doctoral thesis (Dissertations and theses)
Immersion bilingue précoce : impact sur le développement des fonctions attentionnelles et exécutives, et les apprentissages scolaires
Gillet, Sophie
2021
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/261066
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Thèse format définitif Sophie Gillet.pdf
Author preprint (3.44 MB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Theoretical & cognitive psychology
Author, co-author :
Gillet, Sophie
;
Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages
Language :
French
Title :
Immersion bilingue précoce : impact sur le développement des fonctions attentionnelles et exécutives, et les apprentissages scolaires
Alternative titles :
[en]
Bilingual education : impact on attentional and executive development as well as on academic achievement
Defense date :
2021
Institution :
ULiège - Université de Liège
Degree :
Docteur en Sciences Psychologiques et de l’Éducation
Promotor :
Poncelet, Martine
;
Université de Liège - ULiège > Psychologie et Neuroscience Cognitives (PsyNCog)
President :
Collette, Fabienne
;
Université de Liège - ULiège > GIGA > GIGA CRC In vivo Imaging - Aging & Memory
Secretary :
Majerus, Steve
;
Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie
Jury member :
Szmalec, Arnaud
Schiltz, Christine
Available on ORBi :
since 16 June 2021
Statistics
Number of views
154 (33 by ULiège)
Number of downloads
22 (19 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi