Scientific conference in universities or research centers (Scientific conferences in universities or research centers)
Livre et jeu vidéo : Croisements et négociations
Dozo, Björn-Olav; Dupont, Bruno
2019
 

Files


Full Text
littérature et jeu vidéo namur.pdf
Author preprint (4.72 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
livre; jeu vidéo; édition numérique; ebook; open access; littérature numérique; littérature stochastique; ergodique; hypertexte
Research center :
LEMME - Laboratoire d'Étude sur les Médias et la Médiation - ULiège
Lilith - Liège, Literature, Linguistics - ULiège
Disciplines :
Communication & mass media
Arts & humanities: Multidisciplinary, general & others
Literature
Author, co-author :
Dozo, Björn-Olav  ;  Université de Liège - ULiège > Scientifiques attachés au Doyen (F PHL)
Dupont, Bruno  ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Département de langues modernes : ling., litt. et trad.
Language :
French
Title :
Livre et jeu vidéo : Croisements et négociations
Publication date :
29 November 2019
Event name :
Le livre et la culture numérique
Event organizer :
Valérie Leyh
Université de Namur
Event place :
Namur, Belgium
Event date :
1er semestre de l'année académique 2019-2020
Funders :
UNamur - Université de Namur [BE]
Available on ORBi :
since 05 December 2019

Statistics


Number of views
143 (14 by ULiège)
Number of downloads
180 (10 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi