Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Quelles tâches piagétiennes utiliser pour évaluer les compétences numériques ?
De Chambrier, Anne-Françoise; Giauque, Nadine; Dierendonck, Christophe et al.
2019In Younès, Nathalie; Gremion, Christophe; Sylvestre, Emmanuel (Eds.) Actes du 31e colloque de l'Admée-Europe. : Entre normalisation, contrôle et développement formatif. Évaluations sources de synergies ?
Peer reviewed
 

Files


Full Text
De Chambrier et al 2019.pdf
Publisher postprint (1.36 MB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
De Chambrier, Anne-Françoise
Giauque, Nadine
Dierendonck, Christophe
Tinnes-Vigne, Mélanie
Luxembourger, Christophe
Vlassis, Joëlle
Poncelet, Debora
Baye, Ariane ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Gest.div.& lutte ctre décroch.& l'excl.ds syst.d'ens.& form.
Tazouti, Youssef
Kerger, Sylvie
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Didactique générale et intervention éducative
Language :
French
Title :
Quelles tâches piagétiennes utiliser pour évaluer les compétences numériques ?
Publication date :
January 2019
Event name :
31e colloque de l'Admée-Europe
Event place :
Lausanne, France
Event date :
du 08 au 10 janvier 2019
Audience :
International
Main work title :
Actes du 31e colloque de l'Admée-Europe. : Entre normalisation, contrôle et développement formatif. Évaluations sources de synergies ?
Author, co-author :
Younès, Nathalie
Gremion, Christophe
Sylvestre, Emmanuel
Pages :
511-515
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 06 November 2019

Statistics


Number of views
60 (1 by ULiège)
Number of downloads
1 (1 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi