Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Analyse de l’effet différentiel d’une intervention pédagogique sur les différents items constituant la mesure d’une compétence numérique
Fagnant, Annick
;
Auquière, Amélie
;
Baye, Ariane
et al.
2019
•
In
Younès, Nathalie
; Gremion, Christophe
; Sylvestre, Emmanuel
(Eds.)
Actes du 31e colloque de l'Admée-Europe. : Entre normalisation, contrôle et développement formatif. Évaluations sources de synergies ?
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/240967
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Fagnant et al. 2019.pdf
Publisher postprint (871.25 kB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Didactique générale et intervention éducative
Auquière, Amélie
;
Université de Liège - ULiège > AEE : Guidance-Etude
Baye, Ariane
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Gest.div.& lutte ctre décroch.& l'excl.ds syst.d'ens.& form.
De Chambrier, Anne-Françoise;
Haute Ecole Pédagogique du Canton de Vaud, Suisse
Dierendonck, Christophe;
Université du Luxembourg - UniLu
Giauque, Nadine;
Haute Ecole Pédagogique du Canton de Vaud, Suisse
Kerger, Sylvie
Luxembourger, Christophe;
Université de Lorraine, France
Poncelet, Débora;
Université du Luxembourg - UniLu
Tazouti, Youssef;
Université de Lorraine, France
Tinnes-Vigne, Mélanie;
Université du Luxembourg - UniLu
Vlassis, Joëlle;
Université du Luxembourg - UniLu
Language :
French
Title :
Analyse de l’effet différentiel d’une intervention pédagogique sur les différents items constituant la mesure d’une compétence numérique
Publication date :
January 2019
Event name :
31e colloque de l'Admée-Europe
Event place :
Lausanne, Switzerland
Event date :
du 08 au 10 janvier 2019
Audience :
International
Main work title :
Actes du 31e colloque de l'Admée-Europe. : Entre normalisation, contrôle et développement formatif. Évaluations sources de synergies ?
Editor :
Younès, Nathalie
Gremion, Christophe
Sylvestre, Emmanuel
Pages :
504-507
Peer reviewed :
Peer reviewed
Additional URL :
https://wp.unil.ch/admee2019/actes-du-colloque-2019/
Available on ORBi :
since 06 November 2019
Statistics
Number of views
81 (2 by ULiège)
Number of downloads
4 (1 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi