Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Analyse de l’effet différentiel d’une intervention pédagogique sur les différents items constituant la mesure d’une compétence numérique
Fagnant, Annick; Auquière, Amélie; Baye, Ariane et al.
2019In Younès, Nathalie; Gremion, Christophe; Sylvestre, Emmanuel (Eds.) Actes du 31e colloque de l'Admée-Europe. : Entre normalisation, contrôle et développement formatif. Évaluations sources de synergies ?
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Fagnant et al. 2019.pdf
Publisher postprint (871.25 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Didactique générale et intervention éducative
Auquière, Amélie ;  Université de Liège - ULiège > AEE : Guidance-Etude
Baye, Ariane ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Gest.div.& lutte ctre décroch.& l'excl.ds syst.d'ens.& form.
De Chambrier, Anne-Françoise;  Haute Ecole Pédagogique du Canton de Vaud, Suisse
Dierendonck, Christophe;  Université du Luxembourg - UniLu
Giauque, Nadine;  Haute Ecole Pédagogique du Canton de Vaud, Suisse
Kerger, Sylvie
Luxembourger, Christophe;  Université de Lorraine, France
Poncelet, Débora;  Université du Luxembourg - UniLu
Tazouti, Youssef;  Université de Lorraine, France
Tinnes-Vigne, Mélanie;  Université du Luxembourg - UniLu
Vlassis, Joëlle;  Université du Luxembourg - UniLu
Language :
French
Title :
Analyse de l’effet différentiel d’une intervention pédagogique sur les différents items constituant la mesure d’une compétence numérique
Publication date :
January 2019
Event name :
31e colloque de l'Admée-Europe
Event place :
Lausanne, Switzerland
Event date :
du 08 au 10 janvier 2019
Audience :
International
Main work title :
Actes du 31e colloque de l'Admée-Europe. : Entre normalisation, contrôle et développement formatif. Évaluations sources de synergies ?
Editor :
Younès, Nathalie
Gremion, Christophe
Sylvestre, Emmanuel
Pages :
504-507
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 06 November 2019

Statistics


Number of views
68 (2 by ULiège)
Number of downloads
1 (1 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi