Article (Scientific journals)
L’articulation entre l’arithmétique et l’algèbre : Comment penser la progression des apprentissages numériques entre 10 et 14 ans
Demonty, Isabelle; Vlassis, Joëlle
2018In Losanges, 43
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Article revue Losagne def.docx
Publisher postprint (3.41 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demonty, Isabelle ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Vlassis, Joëlle
Language :
French
Title :
L’articulation entre l’arithmétique et l’algèbre : Comment penser la progression des apprentissages numériques entre 10 et 14 ans
Publication date :
2018
Journal title :
Losanges
ISSN :
2032-0264
eISSN :
2593-0443
Publisher :
Société Belge des Professeurs de Mathématiques d'Expression Française (SBPMef), Mons, Belgium
Special issue title :
Losanges
Volume :
43
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 26 June 2019

Statistics


Number of views
101 (6 by ULiège)
Number of downloads
174 (7 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi