Poster (Scientific congresses and symposiums)
Does the development of digital skills influence cardinal meaning development in 3- to 4-year-old children  ?
Vossius, Line; Noel, Marie-Pascale; Rousselle, Laurence
2018MCLS
 

Files


Full Text
2018-04-Oxford-Mathematical Cognition and Learning Society.pdf
Publisher postprint (844.09 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Theoretical & cognitive psychology
Author, co-author :
Vossius, Line ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie > Psychologie du développement cognitif normal et atypique
Noel, Marie-Pascale
Rousselle, Laurence  ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie > Psychologie du développement cognitif normal et atypique
Language :
English
Title :
Does the development of digital skills influence cardinal meaning development in 3- to 4-year-old children  ?
Publication date :
April 2018
Event name :
MCLS
Event organizer :
Université d'Oxford
Event date :
du 08 avril 2018 au 09 avril 2018
Audience :
International
Available on ORBi :
since 09 July 2018

Statistics


Number of views
62 (8 by ULiège)
Number of downloads
83 (8 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi