Reference : Bilingual Education (CLIL) and attentional control : a longitudinal study from kinde...
Scientific congresses and symposiums : Poster
Social & behavioral sciences, psychology : Theoretical & cognitive psychology
http://hdl.handle.net/2268/225780
Bilingual Education (CLIL) and attentional control : a longitudinal study from kindergarten to second grade
English
Gillet, Sophie mailto [Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages >]
Barbu, Cristina mailto [Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages >]
Binamé, Florence mailto [Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages >]
Aubinet, Charlène mailto [Université de Liège - ULiège > > GIGA : Coma Group >]
Poncelet, Martine mailto [Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages >]
18-May-2018
A0
No
National
BAPS (Belgian Association for Psychological Sciences)
18 mai 2018
Ghent University
Ghent
Belgium
http://hdl.handle.net/2268/225780

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
BAPS 2018 S.GILLET2.pdfAuthor preprint1.29 MBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.