Poster (Scientific congresses and symposiums)
Bilingual Education (CLIL) and attentional control : a longitudinal study from kindergarten to second grade
Gillet, Sophie; Barbu, Cristina; Binamé, Florence et al.
2018BAPS (Belgian Association for Psychological Sciences)
 

Files


Full Text
BAPS 2018 S.GILLET2.pdf
Author preprint (1.32 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Theoretical & cognitive psychology
Author, co-author :
Gillet, Sophie ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages
Barbu, Cristina ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages
Binamé, Florence ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages
Aubinet, Charlène  ;  Université de Liège - ULiège > GIGA : Coma Group
Poncelet, Martine ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages
Language :
English
Title :
Bilingual Education (CLIL) and attentional control : a longitudinal study from kindergarten to second grade
Publication date :
18 May 2018
Number of pages :
A0
Event name :
BAPS (Belgian Association for Psychological Sciences)
Event organizer :
Ghent University
Event place :
Ghent, Belgium
Event date :
18 mai 2018
Available on ORBi :
since 23 June 2018

Statistics


Number of views
146 (17 by ULiège)
Number of downloads
68 (12 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi