No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Comment la construction d'un référentiel peut progressivement genre une nouvelle organisation de la formation initiale et continue en architecture
Scheffers, Patricia
2017In Tardif, Jacques; Poumay, Marianne; Georges, François (Eds.) Organiser la formation à partir des compétences
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Compétences; Formation initiale; Formation continue; Référentiel graphique; Structure de cycle
Research center :
Laboratoire PAPier
LabSET - Laboratoire de soutien aux Synergies Education-Technologie - ULiège
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Scheffers, Patricia ;  Université de Liège - ULiège > Faculté d'Architecture > Architecture Site Outremeuse
Language :
French
Title :
Comment la construction d'un référentiel peut progressivement genre une nouvelle organisation de la formation initiale et continue en architecture
Publication date :
June 2017
Main work title :
Organiser la formation à partir des compétences
Author, co-author :
Tardif, Jacques
Poumay, Marianne ;  Université de Liège - ULiège > Adaptation, Résilience et CHangement (ARCH)
Georges, François  ;  Université de Liège - ULiège > Adaptation, Résilience et CHangement (ARCH)
Publisher :
De Boeck, Bruxelles, Belgium
Edition :
Pédagogies en développement
ISBN/EAN :
9782807307858
Pages :
119-150
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 15 December 2017

Statistics


Number of views
84 (19 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi