Reference : Cognitive advantages in children enrolled in a second-language immersion elementary s...
Scientific congresses and symposiums : Poster
Social & behavioral sciences, psychology : Theoretical & cognitive psychology
http://hdl.handle.net/2268/203398
Cognitive advantages in children enrolled in a second-language immersion elementary school program for one year
English
Barbu, Cristina mailto [Université de Liège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages >]
Gonzalez, Audrey mailto [Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages > > >]
Gillet, Sophie mailto [Université de Liège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages >]
Nkiani, Bwetol [Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages > > >]
Poncelet, Martine mailto [Université de Liège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages >]
19-May-2016
Yes
No
International
International Conférence on Cognitive and Neural Mechanisms of Human Memory
du 15 mai au 20 mai 2016
http://hdl.handle.net/2268/203398

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Poster-Congrès Roumanie.pdfPublisher postprint698.64 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.