Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Article (Scientific journals)
Les croyances des enseignants concernant le redoublement évoluent-elles au cours de leur formation initiale ?
Crahay, Marcel
;
Ory, Patrick
;
Boraita, Fanny
2012
•
In
Annales Scientifiques de la Faculté de Psychologie et Sciences de l'Education de l'Université "Ovidius"
, p. 31-51
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/184198
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
AOvidius.pdf
Author preprint (1.41 MB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Crahay, Marcel
;
Université de Liège > Département Education et formation > Approches psychopédagogiques et apprentissages scolaires
Ory, Patrick
Boraita, Fanny
;
Université de Liège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Les croyances des enseignants concernant le redoublement évoluent-elles au cours de leur formation initiale ?
Publication date :
2012
Journal title :
Annales Scientifiques de la Faculté de Psychologie et Sciences de l'Education de l'Université "Ovidius"
Pages :
31-51
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 16 July 2015
Statistics
Number of views
176 (5 by ULiège)
Number of downloads
50 (3 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi