Article (Scientific journals)
Vers un dialogue entre la recherche quantitative et les pratiques de classes : une illustration avec Pirls 2011
Schillings, Patricia; Dupont, Virginie; Hindryckx, Geneviève
2014In Education et Formation, e-302, p. 157-165
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
Vers un dialogue_Schillings, Dupont, Hindryckx, _ E&F_e302-15_dec. 2014.pdf
Publisher postprint (232.17 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Schillings, Patricia ;  Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Analyse et accompagnement du dével. prof. des enseign.
Dupont, Virginie  ;  Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Hindryckx, Geneviève ;  Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Vers un dialogue entre la recherche quantitative et les pratiques de classes : une illustration avec Pirls 2011
Publication date :
December 2014
Journal title :
Education et Formation
eISSN :
2032-8184
Publisher :
Université de Mons, Mons, Belgium
Special issue title :
Les recherches en Education : des leviers face aux défis de l'Education et de la Formation ?
Volume :
e-302
Pages :
157-165
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 27 February 2015

Statistics


Number of views
129 (16 by ULiège)
Number of downloads
192 (12 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi