Reference : Tâches complexes en mathématiques : difficultés des élèves et exploitations collectiv...
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/2268/175410
Tâches complexes en mathématiques : difficultés des élèves et exploitations collectives en classe
French
[en] Complex tasks in mathematics – students’ difficulties and open classroom discussion
Demonty, Isabelle mailto [Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement >]
Fagnant, Annick mailto [Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Didactique générale et intervention éducative >]
2014
Education et Francophonie
Association Canadienne d’Education de Langue Française
XLII
2
Yes
International
0849-1089
Québec
Canada
http://hdl.handle.net/2268/175410
http://www.acelf.ca/c/revue/index.php#.VJVXfcPaA

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Restricted access
EF-42-2-173_DEMONTY FAGNANT.pdfPublisher postprint1.57 MBRequest copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.