Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Comment les futurs enseignants du secondaire conçoivent-ils l’évaluation formative et ses difficultés de mise en œuvre ?
Goffin, Christelle
;
Renson, Jean-Marie
;
Fagnant, Annick
2014
•
In
Actes du colloque : Cultures et politiques de l’évaluation en éducation et en formation.
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/164492
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Actes admée2014 Goffin Renson Fagnant.pdf
Author preprint (89.94 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
évaluation formative; conception classique; conception élargie; difficultés perçues
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Goffin, Christelle
;
Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Didactique générale et intervention éducative
Renson, Jean-Marie
;
Université de Liège - ULiège > Centre interfacultaire de formation des enseignants (CIFEN)
Fagnant, Annick
;
Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Didactique générale et intervention éducative
Language :
French
Title :
Comment les futurs enseignants du secondaire conçoivent-ils l’évaluation formative et ses difficultés de mise en œuvre ?
Publication date :
2014
Event name :
Colloque international de l’Admée-Europe. Cultures et politiques de l’évaluation en éducation et en formation.
Event place :
Marrakech, Morocco
Event date :
Du 15 au 17 janvier 2014
Audience :
International
Main work title :
Actes du colloque : Cultures et politiques de l’évaluation en éducation et en formation.
Peer reviewed :
Peer reviewed
Additional URL :
http://admee2014.ma/index.php/actes
Available on ORBi :
since 22 March 2014
Statistics
Number of views
262 (26 by ULiège)
Number of downloads
708 (11 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi