No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Using mathematical symbols at the beginning of arithmetical and algebraic learning
Fagnant, Annick; Vlassis, Joëlle; Crahay, Marcel
2005In Verschaffel, L. (Ed.) Powerful environments for promoting deep conceptual and strategic learning
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Vlassis, Joëlle ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Crahay, Marcel ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Approches psychopédagogiques et apprentissages scolaires
Language :
English
Title :
Using mathematical symbols at the beginning of arithmetical and algebraic learning
Publication date :
2005
Main work title :
Powerful environments for promoting deep conceptual and strategic learning
Author, co-author :
Verschaffel, L.
Publisher :
Leuven University Press, Leuven, Belgium
Collection name :
Studia paedagogica
Pages :
81-95
Available on ORBi :
since 07 April 2009

Statistics


Number of views
78 (5 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi