Article (Scientific journals)
Les acquis des jeunes de 15 ans en sciences : des progrès restent à faire...
Lafontaine, Dominique; Burton, Réginald
2002In Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale, 9-10, p. 73-98
 

Files


Full Text
LAFONTAINE_BURTON_CAH9-10_2002_73.pdf
Publisher postprint (12.04 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
apprentissage; compétence; enseignement des sciences; évaluation scolaire; socle de compétences
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Burton, Réginald
Language :
French
Title :
Les acquis des jeunes de 15 ans en sciences : des progrès restent à faire...
Publication date :
2002
Journal title :
Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale
ISSN :
1375-9310
Publisher :
Université de Liège. Institut de Psychologie et des Sciences de l’Education, Liège, Belgium
Volume :
9-10
Pages :
73-98
Available on ORBi :
since 02 April 2009

Statistics


Number of views
51 (3 by ULiège)
Number of downloads
41 (3 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi