Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Article (Scientific journals)
Les acquis des jeunes de 15 ans en sciences : des progrès restent à faire...
Lafontaine, Dominique
;
Burton, Réginald
2002
•
In
Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale, 9-10
, p. 73-98
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/10154
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
LAFONTAINE_BURTON_CAH9-10_2002_73.pdf
Publisher postprint (12.04 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
apprentissage; compétence; enseignement des sciences; évaluation scolaire; socle de compétences
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Burton, Réginald
Language :
French
Title :
Les acquis des jeunes de 15 ans en sciences : des progrès restent à faire...
Publication date :
2002
Journal title :
Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale
ISSN :
1375-9310
Publisher :
Université de Liège. Institut de Psychologie et des Sciences de l’Education, Liège, Belgium
Volume :
9-10
Pages :
73-98
Available on ORBi :
since 02 April 2009
Statistics
Number of views
54 (3 by ULiège)
Number of downloads
48 (3 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi