Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Article (Scientific journals)
Pourquoi programmer une formation en guidage muséal dans le curriculum des professeurs d'histoire de l'art de l'enseignement secondaire ?
Heins, Pascal
2011
•
In
Liège Museum: Bulletin Trimestriel des Musées de la Ville de Liège, 2
, p. 39
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/96364
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Lge MUSEUM 2 2011 preprint.pdf
Author preprint (82.78 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
histoire de l'art; didactique; enseignement; éducation; musée; médiation muséale; agrégation; AESS; formation initiale
Disciplines :
Art & art history
Author, co-author :
Heins, Pascal
;
Université de Liège - ULiège > Département des sciences historiques > Didactique spéciale de l'histoire de l'art
Language :
French
Title :
Pourquoi programmer une formation en guidage muséal dans le curriculum des professeurs d'histoire de l'art de l'enseignement secondaire ?
Publication date :
May 2011
Journal title :
Liège Museum: Bulletin Trimestriel des Musées de la Ville de Liège
Publisher :
Ville de Liège, Liège, Belgium
Volume :
2
Pages :
39
Available on ORBi :
since 31 July 2011
Statistics
Number of views
108 (1 by ULiège)
Number of downloads
151 (2 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi