Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Article (Scientific journals)
Partir des objets d'art eux-mêmes : un détour par la médiation muséale dans le cadre de la formation initiale des professeurs d’histoire de l’art
Heins, Pascal
2011
•
In
Puzzle, 29
, p. 38-40
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/88787
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
PUZZLE 29 article.pdf
Publisher postprint (821.7 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
histoire de l'art; didactique; enseignement; éducation; musée; médiation muséale; agrégation; AESS; formation initiale
Disciplines :
Art & art history
Author, co-author :
Heins, Pascal
;
Université de Liège - ULiège > Département des sciences historiques > Didactique spéciale de l'histoire de l'art
Language :
French
Title :
Partir des objets d'art eux-mêmes : un détour par la médiation muséale dans le cadre de la formation initiale des professeurs d’histoire de l’art
Publication date :
March 2011
Journal title :
Puzzle
Publisher :
Université de Liège. Centre Interfacultaire de Formation des Enseignants (CIFEN), Liège, Belgium
Special issue title :
Quelques illustrations de l'utilité sociale de la recherche en didactique
Volume :
29
Pages :
38-40
Available on ORBi :
since 12 April 2011
Statistics
Number of views
139 (15 by ULiège)
Number of downloads
136 (7 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi