Article (Scientific journals)
Réception d’un manuel scolaire d’histoire innovant : le cas de « Construire l’Histoire ». Étude de la motivation des enseignants d’histoire en Belgique francophone et au Grand-Duché de Luxembourg
Jadoulle, Jean-Louis; Bouhon, Mathieu
2010In Education et Formation, e-292
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
ReceptionCLH.pdf
Publisher postprint (845.01 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Jadoulle, Jean-Louis ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences historiques > Didactique spéciale en histoire
Bouhon, Mathieu
Language :
French
Title :
Réception d’un manuel scolaire d’histoire innovant : le cas de « Construire l’Histoire ». Étude de la motivation des enseignants d’histoire en Belgique francophone et au Grand-Duché de Luxembourg
Publication date :
2010
Journal title :
Education et Formation
eISSN :
2032-8184
Publisher :
Université Mons Hainaut, Mons, Belgium
Volume :
e-292
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 27 May 2010

Statistics


Number of views
155 (11 by ULiège)
Number of downloads
1536 (8 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi