Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Comment les enseignants de l’Université de Liège fixent-ils le niveau de difficulté d’une évaluation ?
Larcin, Camille; Hausman, Matthieu
202536e Colloque international de l'ADMEE-Europe
Peer reviewed
 

Files


Full Text
ADMEE_COMM_CL.pdf
Author postprint (1.04 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Enseignants, Niveau de difficulté, Évaluation, Université, Théorisation ancrée
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Larcin, Camille ;  Université de Liège - ULiège > Centres généraux > Institut de formation et de recherche en enseignement supérieur (IFRES)
Hausman, Matthieu  ;  Université de Liège - ULiège > Unités de recherche interfacultaires > Unité de recherche en didactique et formation des enseignants (DIDACTIfen)
Language :
French
Title :
Comment les enseignants de l’Université de Liège fixent-ils le niveau de difficulté d’une évaluation ?
Publication date :
10 January 2025
Event name :
36e Colloque international de l'ADMEE-Europe
Event organizer :
Université du Luxembourg
Event place :
Esch-sur-Alzette, Luxembourg
Event date :
Du 8 au 10 janvier 2025
Audience :
International
Peer review/Selection committee :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 28 April 2025

Statistics


Number of views
57 (13 by ULiège)
Number of downloads
3 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi