Article (Scientific journals)
Des classes pléthoriques dans l’enseignement primaire à Lubumbashi : un défi tous azimuts
Mulenga Mulenga, Théodore
2024In Revue Panafricaine de la Jeunesse
Peer reviewed
 

Files


Full Text
2_V3_N2_2024_Théodore MULENGA MULENGA (1).pdf
Publisher postprint (1.99 MB) Creative Commons License - Attribution
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Mulenga Mulenga, Théodore  ;  Université de Liège - ULiège > Unités de recherche interfacultaires > Research Unit for a life-Course perspective on Health and Education (RUCHE)
Language :
French
Title :
Des classes pléthoriques dans l’enseignement primaire à Lubumbashi : un défi tous azimuts
Publication date :
30 August 2024
Journal title :
Revue Panafricaine de la Jeunesse
ISSN :
2790-6248
eISSN :
2790-6256
Publisher :
Editions Lumumba, Lubumbashi, Congo - Kinshasa
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 03 April 2025

Statistics


Number of views
39 (7 by ULiège)
Number of downloads
283 (3 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi