No full text
External report (Reports)
La digitalisation peut améliorer l’expérience client, mais des défis uniques se posent pour les services complexes
Kandil, Omnia; Standaert, Willem; Dessart, Laurence
2025
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Marketing
Author, co-author :
Kandil, Omnia  ;  Université de Liège - ULiège > HEC Liège : UER > UER Management : Marketing and Strategy
Standaert, Willem  ;  Université de Liège - ULiège > HEC Liège : UER > UER Management : Marketing and Strategy
Dessart, Laurence  ;  Université de Liège - ULiège > HEC Liège : UER > UER Management : Marketing et intelligence stratégique
Language :
French
Title :
La digitalisation peut améliorer l’expérience client, mais des défis uniques se posent pour les services complexes
Publication date :
2025
Publisher :
The Conversation, France
Available on ORBi :
since 14 January 2025

Statistics


Number of views
6 (0 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi